HTML

pillanatok az életemből

Miről szó a blogom semmiről csak leírok egy két dolgot ahogy én láttam én éreztem

Friss topikok

Linkblog

tudás hit szeretet

2010.12.29. 10:43 NaliS

Van már nagyon sok minden amit tudok mert megtanultam vagy azért mert mindig is tudtam és lesz amit még tanulnom kell hogy több legyek hogy többet lássak a világból többet értsek.

Van hitem és néha hiszek párszor másban, leginkább magamban. A hit furcsa dolog mert miben hiszel az megtörténik, de oly nehéz abban hinni amit szeretnél sokkal könnyebb az ellenkezőjét gondolni és felkészülni a rosszra mert úgy is bekövetkezik….és bekövetkezik.

Szeretek-szeretnek az emberek jönnek mennek valaki mondja, valaki érzi, valaki tudni véli mind hazudnak ki szeret nem csinál egyebet csak elfogad, leginkább magát. Mert a szereteted forrása Te vagy, nem adhatja számodra más ezt az érzést, benned születik és nem a másikat szereted hanem magadat abban a pillanatban mikor Vele vagy  azt a nőt vagy férfit ki társad mellett válhatsz. Meddig tart? - a pillanatig amíg az akarsz lenni aki Vele vagy s persze az emberek cserélődnek ,mert fejlődsz s nem maradsz az aki voltál. Ez néha azt hiheted fáj s lehet hogy tényleg fáj de sokáig nem szabad magadat sajnálni mert akkor más is csak sajnálni fog. A következtetéseket le kell vonni a szép emlékeket megőrizni, az embert ki sokat jelentett Neked a szívedbe zárni egy nagy ajtó mögé hét lakattal hét pecséttel hogy ne szabadulhasson ki csak távozásod pillanatában.

A tudás a hit a szeretet kéz a kézben jár mindegy a sorrend néha segítenek néha visszahúzzák egymást de elszakadni sosem tudnak. S azt hiszem számomra ez a három fogalom a legfontosabb az életemben és ha ők elfogynak belőlem akkor remélek ….majd távozom hogy újra visszatérhessek s megint tudjak, higgyek, szeressek

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mcali.blog.hu/api/trackback/id/tr552545688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása